0

item(s)

Ft

ÁLTALANOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

Üdvözöljük az online elérhető web-áruházunkban!

Kérjük, hogy amennyiben szolgáltatásunkat igénybe kívánja venni, vagy vásárolni kíván a tőlünk, úgy a jelen az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) a megrendelése előtt figyelmesen olvassa el, és fogadja el abban az esetben, amennyiben egyetért vele. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben a jelen ÁSZF-et elfogadja, úgy azzal kinyilvánítja, hogy annak rendelkezéseit önmagára nézve kötelezően elismeri és elfogadja, valamint tudomásul veszi, hogy köteles a vásárlás során annak rendelkezéseit betartani. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Wunderlich Borászati Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.jbb.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Szolgáltató Adatai:

  • Név: Wunderlich Borászati Kft.
  • Székhely és levelezési cím: 7773 Villány, Baross Gábor u 108.
  • Ügyfélszolgálat: lásd bővebben 1.7
  • Telefonszáma: +36 (23) 502-110
  • Faxszáma: +36 (23) 502-111
  • Email cím: onlinerendeles@jbb.hu
  • Cégjegyzékszám: 02-09-069637
  • Adószám: 13344087-2-02
  • Honlap: http://www.jbb.hu
  1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.jbb.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Felek között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a Feleket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

1.2. A web-áruházunkban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A szolgáltatásaink jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

1.5. A Felek között létrejövő és a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve magyar.

1.6. A szerződésre az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
  • társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
  • 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól;
  • a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezései.

1.7. Ügyfélszolgálat:

Jammertal Látogatóközpont – Villány

 

Ügyfélszolgálati iroda címe: 7773 Villány, Baross Gábor u. 108.

Telefon: (+36 72) 592 800

Fax: (+36 72) 592 819

Polgár Kata

Mobil: +36 30 857 9212

E-Mail: polgar.kata@jbb.hu

Bortrezor Tagsági Kör Ügyintézés, Események Szervezése, Helyfoglalás, Borvásárlás

 

Kereskedelem és Marketing – Budaörs

Kereskedelmi iroda címe: 2040 Budaörs, Gyár Utca 2.

Postacím: 2058 Budaörs, Postafiók 63.

Telefon: +36 23 502-110

Fax: +36 23 502-111

E-Mail: onlinerendeles@jbb.hu

Nagykereskedés, Logisztika, Export, Marketing, Borvásárlás

 

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől csütörtökig: 8.30-15:00, péntek:08:00-14.00

1.8. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.9. A jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlása előtt olvassa el. Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes, azonban az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

  1. Regisztráció

2.1. A web-áruházunkban történő vásárlás nem kötött regisztrációhoz.

  1. Megrendelés

3.1. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.5 pontban találja.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg. Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartja a Szolgáltató azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

3.4. Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár kerül feltüntetésre a honlapon a Szolgáltató minden gondossága ellenére. Ezesetben a Szolgáltatónak a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módjában elfogadni, és nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni, és a hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a Felek között. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Szolgáltató munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett a Szolgáltató által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

3.5. A megrendelést kizárólag Magyarország területéről fogadunk, és kizárólag Magyarország területére vállaljuk kiszállítani a megrendelést. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Megrendelés feladására a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba” gomb használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („Kosár kiürítése”). Az Ügyfél az általa megrendelésre kerülő termékek átvételét ezen a felületen kiválaszthatja. Két módot választhat: a terméket/ket személyesen átveheti illetőleg választása szerint saját JBB Futárszolgálatunkkal kiszállítjuk az általa megadott szállítási címre. Ezt követően amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább a fizetéshez” feliratra kattintva a megrendelését leadhatja. Ezt követően meg tudja adni a számlázási és szállítási adatokat. Ekörben az alábbi adatokat vesszük fel Öntől:

– Számlázási adatok: Neve, Vezetékneve, Ország, város, irányítószám, utcanév, házszám, email cím, telefonszáma) Továbbá adhat meg eltérő szállítási címet is, azt itt teheti meg. Amennyiben egyéb kérése lenne felénk, úgy a „Megjegyzés” rovatban teheti meg. Ellenőrizheti a rendelés tartalmát, és választhat a fizetési módok közül. Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi módot, akkor szintén ezen a felületen választani tud, hogy hogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét.

Tájékoztatjuk, hogy fizetési módként választhat utánvétes fizetést készpénzben vagy bankkártyával történő fizetési módot az átvételkor, vagy előre fizetés esetén bankkártyás fizetést választhat.

Ezt követően el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót.

A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére „Megrendelés elküldése” feliratra kattintást követően kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. Amennyiben előre fizetést választott úgy bankkártyával történő fizetéssel kitudja egyenlíteni a számlát, és ezesetben átirányításra kerül online fizetési felületre. (Borgun)

  1. Adatbeviteli hibák javítása és felelősség a megadott adatok valóságáért

4.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Web-áruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).  A megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Az Ön által megadott adatok pontosan történő felvitele az Ön felelőssége, mivel ezen adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék az Ön részére. A megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Tájékoztatjuk, hogy a helytelenül megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja Felek között kötendő szerződés létrejöttét.

4.2. A Szolgáltatót az Ön által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Ön a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé teszi. A regisztráció során rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót az Ön által regisztrált adatok az Ön által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1. Az Ön által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján rögtön visszaigazolja az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az:

– az Ön által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk);
– A rendelés azonosítóját,
– A rendelés dátumát;
– A termékek mennyiségét;
– A termék árát;
– Szállítási költséget;
– Fizetendő végösszeget.

Ezen visszaigazoló email tájékoztatja Önt arról, hogy a megrendelése megérkezett hozzánk.

5.2. Mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

5.3. Ha Ön a megrendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé az Ügyfélszolgálat menüpontban megadott elérhetőségek egyikén.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

6.1. A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut saját szállítóeszközzel (JBB Futárszolgálat) vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelésnél ezt feltüntetik.  A Szolgáltató 10.000,-Ft összegű vásárlás felett a termékeket Magyarország területén ingyenesen kiszállítja, míg a szállítási díj 15.000,-Ft alatt 1000,-Ft forint. A kiszállítási díjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a kiszállítási díj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Nagyméretű gépek, tartályok stb. kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra.

6.2. A megrendelt terméket előzetes jelzés alapján Ön személyesen is átveheti az telephelyeinken:

  • Jammertal Látogatóközpont – Villány

7773 Villány, Baross Gábor u. 108.

  • Kereskedelem és Marketing – Budaörs

2040 Budaörs, Gyár Utca 2.

 

6.3. Szállítási határidő: A Szolgáltató Budapest és környékén a kiszállítást a megrendelés elfogadásától számított 72 órán belül, míg Magyarország más területére, településeire 5 munkanapon belül vállalja.

  1. Elállás jog
  2. A) A fogyasztó vevőt megillető elállási jog

A fogyasztó fogalma: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga, így a 7. fejezetben foglaltak kizárólag a fogyasztókra vonatkoznak.

A fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. a) a terméknek,
  2. b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. c) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhassa elállási jogát.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog, ha az átadást követően a fogyasztó a terméket felbontotta.

7.1. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

7.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (minta: lásd lejjebb) köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

************

Nyilatkozat-minta elálláshoz

Címzett: Wunderlich Borászati Kft.

Cím: 7773 Villány, Baross Gábor u. 108.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve:…………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe:…………………………………………………………………………………

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (amennyiben kéri, hogy a vételárat banki átutalás útján fizessük vissza):

A fogyasztó(k) aláírása: (papír alapon tett nyilatkozat esetén) ………………………….

Kelt……………………………………

************

7.1.2. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül (akár a 14. napon) elküldi a fentebb megjelölt lehetőségek (elektronikus, postai, fax) egyikén. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát az e fejezetben foglalt rendelkezések szerint gyakorolta.

7.1.3. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

7.1.4. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a Szolgáltató részére visszajuttatni, az elállási jogának gyakorlásával egyidejűleg, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 3 napon belül visszaküldeni.

7.1.5.A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

7.1.6. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

7.1.7. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől, vagy az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

7.1.8. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz. A fogyasztókifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy/postai cím következtében történő késedelem miatt a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.

7.1.9. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

7.1.10. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

7.1.11. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

7.1.12. A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a „c” és az „e” pontban meghatározottak esetén: „olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

  1. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

8.1. jótállás

8.1.1.A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség nem terheli a termékeink – borok – jellegére tekintettel és jótállást nem vállalunk.

8.2. Kellékszavatosság

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős. A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen. Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült. A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása (pl.: nem megfelelő tárolás) is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

8.3. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – az 8.2. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

  1. Felelősség

Ön a Weboldalunkat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

10.1. Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat:

Jammertal Látogatóközpont – Villány

 

Ügyfélszolgálati iroda címe: 7773 Villány, Baross Gábor u. 108.

Telefon: (+36 72) 592 800

Fax: (+36 72) 592 819

Polgár Kata

Mobil: +36 30 857 9212

E-Mail: polgar.kata@jbb.hu

Bortrezor Tagsági Kör Ügyintézés, Események Szervezése, Helyfoglalás, Borvásárlás

 

Kereskedelem és Marketing – Budaörs

Kereskedelmi iroda címe: 2040 Budaörs, Gyár Utca 2.

Postacím: 2058 Budaörs, Postafiók 63.

Telefon: +36 23 502-110

Fax: +36 23 502-111

E-Mail: rendeles@jbb.hu

Nagykereskedés, Logisztika, Export, Marketing, Borvásárlás

 

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől csütörtökig: 8.30-15:00, péntek:08:00-14.00

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogást 10.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által szóban, vagy telefonos úton előterjesztett kifogásokat a 10.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon: hétfőtől csütörtökig: 8.30-15:00, péntek:08:00-14.00 fogadja.

10.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

– Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető.
Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

  • Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
Internetes elérhetőség: www.nfh.hu
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677

  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Békéltető testületek elérhetőségei

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
    Fax száma: (76) 501-538
    Név: Mátyus Mariann
    E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

**********************************************

  • Baranya Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
    Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
    Telefonszáma: (72) 507-154
    Fax száma: (72) 507-152
    Név: Dr. Bodnár József
    E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

**********************************************

  • Békés Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
    Fax száma: (66) 324-976
    Név: Dr. Bagdi László
    E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

**********************************************

  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
    Fax száma: (46) 501-099
    Név: Dr. Tulipán Péter
    E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

***********************************************

  • Budapesti Békéltető Testület
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszáma: (1) 488-2131
    Fax száma: (1) 488-2186
    Név: Dr. Baranovszky György
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

***********************************************

  • Csongrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
    Fax száma: (62) 426-149
    Név: Dékány László, Jerney Zoltán
    E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

************************************************

  • Fejér Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszáma: (22) 510-310
    Fax száma: (22) 510-312
    Név: Kirst László
    E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

************************************************

  • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
    Fax száma: (96) 520-218
    Név: Horváth László
    E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

************************************************

  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
    Telefonszáma: (52) 500-749
    Fax száma: (52) 500-720
    Név: Dr. Hajnal Zsolt
    E-mail cím: info@hbkik.hu;

************************************************

  • Heves Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
    Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
    Fax száma: (36) 323-615
    Név: Pintérné Dobó Tünde
    E-mail cím: tunde@hkik.hu;

************************************************

  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
    Telefonszáma: (56) 510-610
    Fax száma: (56) 370-005
    Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
    E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

************************************************

  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Fax száma: (34) 316-259
    Név: Dr. Rozsnyói György
    E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

*************************************************

  • Nógrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
    Telefonszám: (32) 520-860
    Fax száma: (32) 520-862
    Név: Dr. Pongó Erik
    E-mail cím: nkik@nkik.hu;

*************************************************

  • Pest Megyei Békéltető Testület
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
    Telefonszáma: (1)-269-0703
    Fax száma: (1)-269-0703
    Név: dr. Csanádi Károly
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

*************************************************

  • Somogy Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
    Telefonszáma: (82) 501-000
    Fax száma: (82) 501-046
    Név: Dr. Novák Ferenc
    E-mail cím: skik@skik.hu;

*************************************************

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
    Fax száma: (42) 311-750
    Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
    E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

*************************************************

  • Tolna Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
    Telefonszáma: (74) 411-661
    Fax száma: (74) 411-456
    Név: Mátyás Tibor
    E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

*************************************************

  • Vas Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszáma: (94) 312-356
    Fax száma: (94) 316-936
    Név: Dr. Kövesdi Zoltán
    E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

*************************************************

  • Veszprém Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
    Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)
    Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)
    Név: dr. Vasvári Csaba elnök ( munkanapokon hívható 08:00-13:00 óráig: 06/30/608-0270-es mobilon)
    Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121
    E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
    web: www.bekeltetesveszprem.hu

*************************************************

  • Zala Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
    Telefonszáma: (92) 550-513
    Fax száma: (92) 550-525
    Név: dr. Koczka Csaba
    E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

– Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

  1. Egyéb rendelkezések

Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A web-áruházunkban történő vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

Köszönjük a megtisztelő figyelmét, további kellemes vásárlást kívánunk a web-áruházunkban!

 

Budapest, 2018. 12. 07.

X